fredag 20 februari 2009

Wohooooo!

Tydligen så har det diskuterats inom EU huruvida ljudböcker verkligen räknas som böcker eller inte. Nu har man i alla fall kommit fram till att så är fallet och vi får behålla vår låga skatt.
Det är ju fantastiskt bra!
Läs om det här.

Min fina vän
Veronica Lottar ut fina hjärtan som hon själv har tovat.
Jag är självklart med i
Utlottningen
och om jag vinner vet jag precis vad jag ska göra...

Var med du också vettja. Ohc framför allt tycker jag du ska kolla in hennes fantastiska blogg om du inte redan gjort det. Hon är grym!

5 kommentarer:

Veronica Tingvall sa...

Vad gullig du är :-)
Kram/V

Veronica Tingvall sa...

Jättebra det där med skatten också föresten.

Boken jag fick låna är jättebra, jag njuter verkligen

kram igen /V

Anonym sa...

Hej Mikaela! Tack för din snälla kommentar om min blogg! Jag blir alltid så glad att få positiv feedback. Gläder mig också enormt mycket att du skrev på uppropet om hajarna. Tillsammans kan vi förändra.

LillaLiten sa...

Hej på dig, brukar glutta in å läsa ibland hos dig:-) Därför tänkte jag skicka vidare en utmaning.. den hittar du på min blogg. Ha en bra dag // Laura

svartanova sa...

Då känner vi likadant. :)