måndag 16 februari 2009

Inte så imponerad av rean

När det gäller ljudböcker på nätrean så är det inte så värst. I alla fall så hittade inte jag särskilt mycket i min smak. Kollade bl.a bokus och där fanns några titlar som jag är lite sugen på men ingen som jag blev superglad över.
Men jag har gått med i en trevlig bokklubb! Nämligen
Bra böckers relativt nystartade
internetbokklubb.
De har två olika medlemskap. Antingen är man guldmedlem och får "månadnesn bok" hemskickad till sig. Med det medlemskapet får man mer förmånliga rabatter och så kan man samla poäng. Jag valde dock silvermedlemskapet. Då skickas inga böcker hem men man får månadens nyhetsbrev skickat till sin mejl. Trevligt med klubbar där det inte är något köpkrav! Dessutom är det fin rea där nu och jag hittade två böcker som ligger i kundkorgen i väntan på mer pengar på kontot...

1 kommentar:

Rasmus sa...

Tack så mycket!
Jag har lagt in den nu.