torsdag 16 juni 2016

Smart Storytel! Jag kommer som ett skott!

Jag gillar verkligen Storytel! Många bra uppläsare, stort utbud och en tillgängligmässigt riktigt bra app!
Men, eftersom jag är synskadad och därmed har tillgång till ett näst intill oändligt antal böcker, alldeles gratis, via Legimus Har jag haft lite svårt att motivera en månadskostnad på 169 kr.
Det har jag inte längre!

Det här är så spännande!
De har nu alltså producerat eget material. Serier i följetongsmodell skrivna enbart för ljud. De finns alltså ingen annanstans än på Storytel.
Det kan bli hur bra eller hur dåligt som helst!
Jag är full av nyfikenhet och förväntan och ett presentkort i födelsedagspresent skulle inte sitta fel!

Här kan du läsa om vad de själva skriver om konceptet.
Det är ju ett otroligt smart drag nu när andra, liknande ljudbokstjänster poppar upp lite här och var.
Så det lär inte bara vara oss synskadade som de lyckas fånga i och med detta.

Inga kommentarer: