onsdag 26 augusti 2009

Tack för hjälpen!

Jaha, nu är röstningen om bloggens framtid avslutad.
Ni var inte så många som röstade men era röster samt goda råd i kommentarerna har varit till mycket stor hjälp.
Majoriteten (tre personer) tycker att jag ska fortsätta skriva om mat. Så, så får det bli.
Jag ska följa
Lilla O:s
tips att ansluta en böckerkategori till
Bokbloggar.nu.
På så vis dyker bara mina inlägg om böcker och läsande upp där.
Smart! Jag hade inte riktigt fattat att man kunde göra så.
Tack så mycket för hjälpen!

1 kommentar:

Veronica Tingvall sa...

Kategorier är jättebra tycker jag. Man behöver ju inte ha många om man tyckeratt det blir rörigt. Du kan ju ha mat, böcker, livet t.ex. På så sätt man man ju lätt klicka sig till de inläggen som är mest intressanta för en själv. föresten, en recept kategori vore toppen.Jag försökte hitta ett recept hos dig en gång och det var lite knepigt...(sen visade i och för sig David att man kunde söka och då blev det ju inte så svårt, hihi)

Hoppas ni har det fint. Huset ser underbart ut. Jag var inne och tittade på annonsen förrut. Hur går det på jobbet så här efter semestern? Det brukar alltid vara lite stressigt innan allt drar igång tycker jag.

Kram/Veronica