fredag 25 september 2009

Kulturnatt istället för bokmässa

Nej, vi kommer int e iväg på någon bokmässa i år Trist. Men jag har just ögnat igenom programmet för morgondagens kulturnatt i NOrrköping och är inte allt för ledsen över att lbi hemma. Det finns verkligen ett helt gäng programpunkter jag är riktigt sugen på. Jag har lagt upp ett schema som täcker nästan hela dagen. Får se vad J säger om det. Kanske ska han få ha ett litet finger med i spelet.

Något jag absolut och självklart måste gå på och även göra reklam för här är barnföreställningen Askungen som framförs av min syster
Marica Källner
kl 15.00 på
Bok Galleriet
(Kristinagatan 20).
Marica gör en egen tolkning av den klassiska askungesagan. Jag har ingen aning om vad hon har hittat på och är väldigt nyfiken och förväntansfull.
Fri entré!

Mer info om kulturnatten hittar du
här.

Inga kommentarer: