onsdag 2 september 2009

Ändrade planer

Det gick ju inte så bra det där med att registrera en kategori/etikett på
bokbloggar.nu.
Det verkar som att det inte funkar med blogspot. Jättedumt.

Så först tänkte jag att, ok skit samma då,, jag kör på som vanligt. Men sen tänkte jag att jag kanske trots allt skulle starta en till blogg. En blogg där jag skriver om mat och om våra hus- och trädgårdsprojekt. Det kommer ju bli en hel del av den varan framöver. Så kan den här bloggen enbart få handla om läsande och skrivande.
När jag berättade för J vad jag tänkte tyckte han att det var en bra idé och undrade om vi inte kunde ha den tillsammans. Det var ju en ännu bättre idé. Jättekul!

Så snart startar vi vår gemensamma blogg. Kul va?!
Den existerar faktiskt redan fast vi har inte skrivit något på den än.
Jag återkommer när den är igång.

1 kommentar:

svartanova sa...

Det låter superkul!
Något att se fram emot, verkligen. :)