fredag 10 april 2009

Påskpresenter, tävling och recensionsex

Jag har köpt så otroligt fina påskpresenter! Jag längtar verkligen efter att få ge dom.
Detta ska mamma och pappa, lillasyster med man samt storasyster få.




Det är ett jättefint paket med ekologiska minipåskägg i choklad från
Gemenskap:Grön.
Det är verkligen en toppenwebshop där man kan hitta fantastiska, ekologiska presenter till sig själv och andra.
Där köpte jag också en helt underbar förpackning med ett stort och massa små rättvisemärkta chokladägg till lillebror. Grymt! Det är så välförpackat så det är ingen idé att fota det men ni kan se det
här.

Det andra på bilden är
Brunkullans
gröna vårte med bl a rosenknopp, solrosblad och smak av jordgubb. Jag har inte druckit det men det doftar fantastiskt. Jag ångrar att jag inte köpte ett paket till mig själv också.
Men hos
Guldkant på livet
kan man
tävla
om ett paket Brunkullans gröna vårte, och det gör jag förstås.

Nu till något helt annat men också det roligt.
I veckan mejlade jag till två ljudboksförlag och erbjöd mig att recensera någon/några av deras böcker. Jag har fått positiva svar från båda!
Det ena förlaget svarade samma dag och bad om lite fler uppgifter om hur många besökare jag har på min blogg och så. Sen kom de fram till att jag ska få ett recensionsex som mp3. Jätteroligt! Jag väntar med spänning.
Det andra förlaget svarade igår och bad mig bara helt enkelt ge dem min adress så de kunde skicka recensionsex. Så jätteroligt!
Jag är verkligen glad och förväntansfull.

Nu ska jag snart åka på långfredagsgudstjänst och sen bär det av på cykel för ett dygn ute i naturen. Det ska bli såååå härligt!
Bilder och rapport från årets första uteäventyr med nya gasköket kommer i nästa inlägg.
Om jag inte hinner skriva imorn får jag nu önska er alla en riktigt härlig och glad påsk!
Kram från en påsklycklig Mikaela

Inga kommentarer: