onsdag 15 april 2009

Hagebygrillen i NOrrköping

Nu kommer här en liten recension av
Hagebygrillen
som ligger i Hageby centrum Norrköping.

På mitt jobb hämtar vi ofta lunchmat här. Jag har provat pizza, kebabrulle samt kycklingsallad, och jag tycker det är toppen! Jag har aldrig blivit besviken. Otroligt gott! Verkligen ett mycket bra lunch- och snabbmatställe.
Deras falafel ska också vara riktigt god. Jag har dock inte vågat mig på den än eftersom jag inte är så förtjust i falafel. Jag tycker det blir så degigt och grötigt ihop med bröd eller pommes. Men dom har en "falafel special" som jag tror jag ska ge mig på. Den är nämligen inte i bröd och inte med pommes utan med fetaost och grejer. Det tror jag verkligen att jag skulle gilla.

Vi hämtar som sagt ofta mat där ifrån men det är helt ok att sitta där och äta också. Ljust och fint och inte alls sådär sunkigt som det kan vara.
Oj vad sugen jag blir nu!
Hagebygrillen rekommenderas verkligen!

Inga kommentarer: