fredag 30 januari 2009

Hurra hurra!

Jag ska få en ny
punktdisplay!
Den jag har nu har jag haft i tio år. Den är hopplöst gammal och stor och klumpig samt rätt sleten. Men nu ska jag få en ny! Och det underbara med den här nya är att den är trådlös. Den har även ett litet punktskriftstangentbord vilket innebär att jag kan sitta vart som helst i lägenheten och skriva och surfa. Och det allra allra bästa med det är att jag nu kan börja ladda hem
e-böcker.
Det har jag inte gjort förut för det är så obekvämt och omysigt att sitta vid skrivbordet och läsa. Med den här nya displayen kan jag, som vilken normal människa som helst, gosa ner mig bland kuddarna på golvet eller i min säng och läsa. Det är ju toppen!
Så om två veckor kommer Bertil från
Polar Print
och installerar härligheten åt mig.

3 kommentarer:

svartanova sa...

Åh, grattis! Vad skönt att få utökade möjligheter! Ha en riktigt skön helg!

Anonym sa...

Nu började jag sjunga på sången polaren per fast med polaren print i stället

Tjotten sa...

Visste inte riktigt var jag skulle lämna kommentaren, men jag gillade din fisk och skaldjurs soppa skarpt!