fredag 26 juni 2009

Gåshud, påminnelse och hej då

Nu finns Antologin Gåshud att köpa på vulkan.se!
I den boken finns min text "kärleksundret" som blev en av de 21 utvalda texterna bland över 250 tävlingsbidrag.
Stolt och glad är jag!

Ni som bor i närheten glömmer väl inte att besöka
Bok galleriet
imorgon klockan 11?!
Då läser nämligen min grymma syster
Marica
dikter, noveller och krönikor som hon själv författat.
Fika och gratis inträde utlovas!

Jaha, om ni undrat över mitt ganska intensiva bloggande på sistone så är det så att imorn far jag iväg till Frankrike på en veckas pilgrimsresa. Alltså måste jag ju blogga lite extra innan det lilla uppehållet.

Det är en resa som anordnas av Linköpings stift och Svenska kyrkans unga i Linköpings stift.
Även om jag inte själv kommer blogga under veckan så kan den som vill följa vår färd genom min kollega (och även genom några av ungdomarna som är med tror jag) via pilgrimsbloggen
Pilgrimsliv.
Åh, vad jag ser fram emot den här veckan!
Jag hoppas på sol, härliga upplevelser, goda samtal, trevligt sällskap, andlig uppbyggelse och lite fransk mat.
Så kommer jag ha många långa timmar i buss som jag kan ägna åt läsande. Toppen!
Visst har jag ett ganska bra jobb? :)

Jag önskar er alla en solig och härlig sommarvecka.
(Men ta inte all sol. Jag vill ha lite svensk sommarvärme kvar när jag kommer hem...)

2 kommentarer:

svartanova sa...

Vi ska försöka spara lite sol. Hoppas du får en underbar resa!

Tack för gratulationen! Det är härligt med kärlek.

Ango sa...

Har ju glömt att komma och avslöja mig som din "hemliga bokvän" i Sommarpåse Lyx. Jag var det som skickade paketet till dig i alla fall!

Hoppas du har en underbar resa!
Kram
/Ango