torsdag 28 maj 2009

Roligheter

Jag har börjat planera för bokcirkeln jag ska starta till hösten.
Det är otroligt roligt och jag är superladdad och inspirerad. Men det tar tid. Oj, vad tid det tar. Jag har plöjt igenom sådär en 200 asiatiska författare på wikipedia...
Så har jag kommit fram till att böckerna inte behöver ha något med religion att göra som jag tänkte från början. Det kommer vi nog in på av naturliga skäl ändå. I många av de kulturer vi ska besöka är religionen så invävd att vi får den på köpet.

Jaha, nu kommer jag inte skriva här på några dagar. Det blir nog längsta blogguppehållet i år faktiskt. Jag ska nämligen på körresa til riga med
Bel Canto.
Det kommer bli hur kul som helst! VI ska gå på trevliga restauranger och barer, hålla en konsert och sjunga i en anglikansk mässa samt bada och sola.
Vi åker ikväll och kommer hem söndag natt.

Så nu önskar jag er alla en riktigt härlig helg så hörs vi på måndag.

1 kommentar:

Veronica Tingvall sa...

Hoppas du får det jättemysigt.
Kram/veronica