tisdag 12 maj 2009

1000 unika besökare! Hurra hurra hurra hurra!

Nu har det hänt! Mer än 1000 unika besökare på bloggen! Närmare bestämt 1027 stycken (30 nya under gårdagen).
Dessutom har jag 3341 besök totalt samt över 4978 sidvisningar. Detta betyder att jag har ganska många trogna och återkommande besökare vilket ju faktiskt är det viktigaste.
Det vore ju skittrist om alla bara kikade in här en gång...

Så hur ska jag då fira denna glädjens dag? Med en utlottning förstås, men av vad?
Det har jag klurat på den här veckan.
Jag vill lotta ut något som verkligen anknyter till mig och min blogg. Men vad tusan då?
Så kom jag på det! En bloggbok såklart!

Mina damer och herrar! Som tack till alla er som läser min blogg och för att fira mina 1000 unika besökare, låt mig presentera:
Mikaelas lilla bloggbok!
(Jag lägger inte upp någon bild på den här för det kommer nog se konstigt ut. Men klicka på länken ovan så ser ni den där.)

Det är en liten bok på 55 sidor som jag publicerat på
Vulkan.se.
Den innehåller ett gäng av mina skrivpufftexter samt illustrerade recept från bloggen. Ett par av texterna har jag inte publicerat här på bloggen utan direkt på
SkrivPuff
vilket innebär att ganska många av er inte läst dom. I boken finns också den text som inte fick någon vinstplats i den första skrivpufftävlingen.
Det nyskapande omslaget är designat av världens bästa J.

Och nu kan du alltså vinna en sådan här jubileumsutgåva i pocketformat.
Allt du behöver göra är att i en kommentar tala om att du vill vara med i utlottningen samt Länka till den på din blogg, om du har någon.
Har du ingen går det bra att vara med ändå.
Utlottningen avslutas den 25/5.


Ett stort, varmt och innerligt tack till alla er som läser, kommenterar och inspirerar!

6 kommentarer:

Veronica Tingvall sa...

Klart jag vill vara med. Jag länkar lite senare. KRAM och grattis till alla besökare /Veronica

raggsockan sa...

klart att man är med.
länkar från min blogg.

Maud/En bok om dagen sa...

Och jag vill också vara med! Jag har länkat!

Boktradition sa...

Vad kul! Vill såklart vara med, lägger upp en länk på bloggen :)

Lotta sa...

Vad nyfiken jag blir!
Hittade hit via En bok om dagen.
MVH/Lotta utan blogg

johch(at)edu(punkt)jonkoping(punkt)se

Unknown sa...

Jag är nykomling bland bokbloggar och har hittat hit. Jag (försöker) länka från min sida till din sida.