onsdag 27 maj 2009

Kul och spännande grej!

En bok om dagen
har så bra idéer!
Nu har hon startat
Sommarpåse lyx
som går ut på att man ska fylla en postens stora förfrankerade påse med en bok samt annattrevligt, t ex ätbara saker. Så ska man skicka det till en vän som man blir sig tilldelad. Så får man förstås också själv ett paket. Man vet vem man skickar till (såklart) men inte vem man får från.
Man måste alltså kika runt på sin bokväns blogg för att ta reda på vad hon eller han gillar.
Så himla roligt och festligt och spännande!
Jag är med!

Det lite problematiska är ju att jag inte kan läsa "vanliga böcker" och ljudböcker är som kanske bekant lite dyrt. Men det går ju att få tag på lite billigare på t ex tradera och så finns det en del nedsatta.
Hur som helst så tänker jag vara med även om ingen kan skicka till mig. Jag älskar nämligen at överraska och klura på bra saker att ge bort. Det är en så härlig känsla när man kommer på vad man ska ge just en viss person.
Men det klart, jag gillar ju att få paket också...

Inga kommentarer: