tisdag 1 december 2009

En riktigt fin julutlottning här på min blogg!

Jag har funderat lite på om jag inte skulle ha en utlottning så här till jul.
Och så lägligt kom ett mejl från
Earbooks
med förfrågan om ljudboksutlottning.
Det är ju perfekt!

Så välkommen att delta i utlottningen av valfri (utgiven) ljudbok ur Earbooks sortiment!

Det som krävs för att delta är att du kikar igenom
Earbooks ljudböcker
samt lämnar en kommentar här där du berättar vilken bok du vill vinna och i vilket format - cd eller
book2go.

Om du vill ha dubbel vinstchans så berätta om och länka till utlottningen på din blogg. Har du ingen blogg så skicka ett mejl till minst två personer som du tror skulle vara sugna på detta. Skicka även en kopia till mig.

Vinnaren dras 14/12.
Varmt, varmt välkommna!

(OBS! Jag kan tyvärr inte garantera att boken kommer att levereras före jul. Men en julklapp i efterskott är ju inte så tokigt.)

9 kommentarer:

Veronica Tingvall sa...

klart jag vill va med :-) Jag skulle vilja vinna Släpp inte taget av Harlan Coben i book 2go format.
Kram/veronica

Heidi J- heidi@kokki.se sa...

Hej! Hittade hit idag och tänkte jag skulle passa på och delta. =)

Om jag blir den lyckliga vinnaren vill jag ha Stum sitter guden av Anna Jansson i cd-bok.

Juliga hälsningar/heidi

Mia stickar sa...

Visst skulle jag vilja vinna en ljudbok! Om jag skulle ha turen att vinna skulle jag vilja vinna Ensam i mörkret av Lisa Gardner! Länkar från min blogg.

Tarja J- tarja@kokki.se sa...

Lyssnar gärna på ljudböcker. Det vore en trevlig julklapp.Boken som jag skulle vilja ha i cd-bok heter: Den oskyldige av
Harlan Coben

Giraphen sa...

Jag vill vara med! En mumsig bok att lyssna på under julens lediga dagar när jag får fart på mitt jätteprojekt vore finfint! Om jag vinner vill jag ha Medinas juvel av Sherry Jones på CD.

Unknown sa...

Va´kul med en ljudbokstävling!!! Klart att jag vill vara med, toppen med en mustig bok såhär i jule-tider. Om jag vinner vill ja´gärna ha Vikingablot av Catharina Ingelman-Sundberg.

IRMa sa...

Jag vill vara med! Är i behov av en ny ljudbok. Jag skulle vilja läsa En fantastisk ide av Dan Hansen. Magnus Roosman är en av mina favorituppläsare, han skulle kunna få telefonkatalogen att låta spännande och lyssningsvärd! Jag länkar till min blogg.

Jessica sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Jessica sa...

Åh jag vill vara med =) jag skulle vilja vinna Orgasmboken av Katerina Janouch i cd-bok format

Länkar i min blogg!