fredag 9 oktober 2009

Lite av varje

Jag tänker inte göra någon utläggning om gårdagens nobelpris i litteratur. Dels för att jag inte är särskilt engagerad i det hela, dels för att så väldigt många andra bokbloggare redan kommenterat.
Men för dig som bara följer min bokblogg så kan jag bara nämna att det var Herta Müller som fick nobelpriset i litteratur den här gången.
Om du vill veta mer om det hela så kika in på
bokbloggar.nu
så hittar du hur många inlägg som helst.

Det är mycket nu! I måndags fick vi nycklarna till vårt paradis så vi är i full gång med flytt och renovering. Det är bara underbart! I och med det så har vi även kommit igång med vårt gemensamma bloggande.
Kika gärna in på J:s och min
blogg
om vårt nya liv som husägare.

Flyttandet och fixandet får dock till följd att jag inte riktigt hinner läsa och kommentera alla era fina och intressanta bloggar så mycket som jag önskar.

Så får ni ju inte missa att anmäla er till
min utlottning
av Brunkullans te!

1 kommentar:

Veronica Tingvall sa...

Hej!
Jag följer den andra bloggen med stor spänning. Det kommer nog att bli hur fint som helst.

Jag mår lite bättre faktiskt, det går åt rätt håll :-)

Kram/Veronica