söndag 26 juli 2009

Vinnare, jorden runt och semesterdags


Då så är tävlingen avslutad.
Vinnaren är
Irma
som får ljudboken
Darling Jim av Christian Mörk
på cd från
Earbooks.





Jättegrattis!
Den boken skulle jag själv gärna vilja ha.
Skicka mig ett mejl med din adress så vi vet vart vi ska skicka boken.
Jag kommer åka på semester nu i tre veckor och camilla på Earbooks kommer tillbaka från sin semester ungefär samtidigt som jag. Det innebär att du inte kommer få boken förns i slutet av augusti.
Hoppas du står ut med väntan.

Tack till alla ni som varit med i utlottningen och skrivit så fina kommentarer om ljudboksläsande.

Jag ligger lite efter i
Jordenruntresandet...
Jag håller på att läsa Bittert arv och det går så långsamt. Jag bara somnar och somnar. Boken är inte dålig men lite svår tycker jag. Mycket politik som jag inte riktigt hänger med i.
Så jag kommer hänga kvar i Indien ett tag till och recensionen får ni i augusti istället för juli.


Ja, och nu blir det cykelsemester till Värmland i tre veckor! Wohooo!
Ipoden är fylld med böcker och cykelväskorna bara väntar på att bli packade. J väntar också på det. Han börjar nog bli lite otålig nu så det är bäst jag sätter fart.
Men något bloggande blir det ju inte nu förns jag kommer tillbaka.

Jag önskar er alla en riktigt härlig fortsatt sommar!
Kram från Mikaela

2 kommentarer:

Veronica Tingvall sa...

Hoppas ni får det underbart!
Jag har redan läst ut keyes boken och längtar efter mer :-) Ska nog köpa hennes nya bok.

Det var verkligen synd att jag mådde så dåligt när du skulle komma, det hade varit så mysigt.
Kram/Veronica

Maja sa...

Hej!

Hit har jag precis hittat från Svartanpvas sida! Jag gillar den! Speciellt ditt jorden runt-tema! Vilken lysande idé!

Hälsningar Maja