torsdag 22 april 2010

Sången om Susannah av Stephen King

Den näst sista delen i serien om Det mörka tornet.
Äventyret fortsätter, nu i full fart, precis som det är när det är som bäst.
Underbar läsning! Det kändes som om boken tog slut innan jag hann börja. Så bra var den och så fort slukade jag den.

Nu återstår den sista delen och jag är både frustrerad och glad över att talboksversionen ännu inte är färdig.
Frustrerad eftersom jag hatar att vänta. Glad för att jag får suga på karamellen lite till.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt men jag kommer inte att hinna få iväg ditt paket förrän imorgon. Hoppas att du kommer att bli glad så att det är värt extra väntan.

Mikaela Stigsdotter-Larsson sa...

Ingen fara! Jag är bra på att vänta. :)

Catarina sa...

Tack för det otroligt fina paketet :) Du har skämt bort mig!