onsdag 1 maj 2019

Ett varmt och hjärtinnerligt tack från mig och från världen!

I mitten av februari fick jag hem min poesibok Toner in i hjärtat. Nu har jag endast ett fåtal böcker kvar.
Idag har jag tack vare alla ni underbara som köpt den, och tack vare min mormor som betalat hela produktionen kunnat sätta in 2960 kr var till WWF,Svenska kyrkans internationella arbeteochLove and hope.Tusen tusen tack till er allihop!

Jag skulle ju vilja lägga upp en bild på boken här men blogger är inget vidare tillgänglighetsanpassad så jag lyckas inte med det. Men härfinns en artikel om min utgivning och bild på boken.

Jag tror att marknaden börjar bli mättad nu men det finns som sagt ett fåtal böcker kvar och jag kommer att beställa hem ett litet gäng till att ha på lager för alla eventualiteter. Så om det fortfarande finns någon där ute som är sugen på att köpa min bok så kan du kontakta mig på fb:s messenger, mejla mig på mikaela.s.larsson@gmail.com eller bara säga till mig när vi ses.

Ännu ett stort och varmt tack till er som uppmuntrat mig till att göra detta, alla som visat uppskattning för mitt skrivande och min bok, och alla som bidragit till möjligheten att göra världen lite bättre genom att köpa Toner in i hjärtat.

Inga kommentarer: