onsdag 3 december 2008

Puh...

Åh vad jag önskar att jag kunde läsa studierelaterade grejer lika engagerat och med samma glädje som skönlitteratur. Det kan jag inte. Har nu suttit och läst åtta pm, skrivna av en kurskamrat, som jag ska opponera på nästa vecka. Uj uj uj vad svårt jag hade att fokusera och koncentrera mig. Och nu är jag helt slut. Ingen energipåfyllande läsning precis... Åh vad jag är glad att jag slutar plugga om en och en halv vecka! 21 år av mitt liv har jag på olika sätt ägnat åt studier. Snart snart är det över!

3 kommentarer:

Veronica Tingvall sa...

Vad härligt det låter med inget mer plugg.
Fredag passar jättebra, jag slutar efter lunch.
Kram/V

Anonym sa...

Hoppas du får en bra torsdag nu =)

Veronica Tingvall sa...

Du har fått en award av mig som finns att hämta på min sida:-)
Det är en bild som detstår I love your blogg på...
Kram/Veronica