lördag 18 september 2010

Trillat dit

Som gravid får man en hel del reklam...
Jag har redan motstått en babybokklubb men här om dagen fick jag ett erbjudande som jag inte kunde motstå.

Det kom från
GoBoken
och innebar ett välkomstpaket värt över 600 kr som jag bara behövde betala frakt på. Det innehöll bland annat en sån där minnesbok där man kan skriva och sätta in kort och sånt och en lek- och lärföräldrabok.
Jag höl mig någon dag men sen beställde jag det.

Grejen är att jag hade nog inte beställt det om det inte vore för att jag blev väldigt nyfiken och intresserad av GoBokens koncept.
Det bygger nämligen på att man får ett paket i månaden som är anpassat för barnets ålder upp till sju års ålder.
Inga köpkrav och man kan avbeställa hela eller delar av månadens paket.
Så jag tycker det känns absolut värt att prova.
Är det inget att ha har jag inte förlorat något utan bara fått ett fint, gratis bokpaket.

Nu väntar jag mes spänning på att det ska dyka upp i brevlådan.
Och förstås också på att den egentliga mottagaren av paketet ska dyka upp.
Eller ut kanske rättare sagt.
Inte långt kvar nu...

Föresten, är det någon som har erfarenhet av den här barnbokklubben?

Inga kommentarer: