måndag 10 november 2008

Ännu ett tips

Via Ulliga gulliga sakers blog fick jag nys på något jag varit på jakt efter. Nämligen:
www.bok.nu
Det är en sida där man kan få boktips genom att betygsätta böcker man läst. Man kan också diskutera litteratur och lite annat.
Den är liknande filmtipset.se fast tyvärr inte lika bra. Matchsystemet funkar lite sådär. Jag fick betygsätta en himla massa filmer innan jag fick några personliga filmtips. Jag hittar heller ingen funktion vilken tillåter mig att plocka bort filmer från tipslistan som jag inte är intresserad av att läsa. Men jag tror at det här kan bli en bra sida. Det verkar som om den inte funnits så länge (fast det är bara en känsla jag har) så kanske kommer den förbättras. Boktips kan man i vilket fall som helst hitta där. Ju fler som blir medlemmar och betygsätter böcker desto bättre kommer det fungera!

Inga kommentarer: