fredag 12 augusti 2011

Hoppar snart på tåget igen

Ja men nu är jag snart med igen på
resan runt jorden.
Igår var jag äntligen på biblan och beställde de böcker jag vill läsa den här månaden.
Det blev alla föreslagna plus en till.

Det bästa är att numera kan man ladda hem talböcker själv och jag ska få ett sådant nedladdningskonto.
Så sen kan jag låna hejvilt utan att behöva åka in till Norrköping och utan att behöva vänta på att de beställda böckrna ska anlända till vår brevlåda.
Det blir ju toppen!

Men nu har jag som sagt fått beställa och jag hoppas att de kommer så att jag i alla fall hinner med att läsa någon eller några av dom innan augusti är över.

2 kommentarer:

Boktokig Eva Boström sa...

Det låter ju suveränt! Tänk vad teknik kan förenkla ibland!

tankar från mitt fönster sa...

Så bra! Kan jag gå till mitt bibliotek och få ett sådant kort? Jag får gå dit i morgon och fråga. Saknar en del böcker till augusti månads Bokresa jorden runt.
Trevlig helg!