måndag 31 januari 2011

Kanske något för Bokus?

Förra veckan skulle jag beställa en film i födelsedagspresent till min pappa från
Discshop.se.
Det var väldigt länge sen jag handlade något därifrån och upptäckte något fantastiskt och farligt. De har öppnat en kiosk! Där säljer de godis, snacks och läsk.
Beställer man från Discshop före klockan fyra på eftermiddagen har man sina produkter i brevlådan dagen därpå...
Det är ju bara frestelsernas frestelse för någon som går hemma hela dagarna och ammar och har sig. Jag är konstant godissugen.

Jag tycker det är en härlig idé.
Kanske borde Bokus göra något liknande - sälja te, godis och kakor.
Om jag hade en bokhandel, irl eller online, skulle jag absolut köra på det.
För vad är härligare än att krypa ner i sängen eller under en filt i soffan med en bok, en kopp te och något smarrigt tilltugg?
Tänk att få hem allt i ett enda paket. Vilken lycka!
Än bättre skulle det vara om utbudet vore ekologiskt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för tipset Mikaela! :-)

/Annika Bidner, Bokus