onsdag 13 oktober 2010

Vår älskade Molly är kommen till världen!!!

Oj, vad jag har velat uppdatera bloggen men det har bara inte funnits tid (det senaste inlägget var schemalagt...).

För, för drygt en vecka sen kom vår Molly till världen.
5/10 kl 08.46 drog hon sitt första andetag.

Jag skulle verkligen vilja lägga upp en bild på henne men blogger och min skärmläsare (det program som översätter till punktskrift och tal) är inte riktigt kompatibla när det gäller den funktionen. Jag behöver hjälp av Jonatan men vi är ju aldrig vid datorerna samtidigt nu för tiden.

Men
här
har han lagt upp ett litet album med några bilder om ni vill kika in.

Bloggandet blir som sagt väldigt eftersatt men läsningen funkar bra hittills.
Att amma och läsa är ju toppen!
Jag har läst ut andarnas hus och jag ska blogga om den så snart jag bara hinner.

Hoppas ni alla har det bra i det fina höstvädret!

3 kommentarer:

Lyrans Noblesser sa...

Stort, stort grattis!

svartanova sa...

Ja vad underbart!
Grattis!

Maud/En bok om dagen sa...

Varma lyckönskningar till dig och den lilla! ;-)